Bytte og retur

Fortrydelsesret/Returnering/Bytte

KAITEN giver 30 dages fuld returret på uanvendte og uåbnet varer. Tiden regnes fra den dag du har modtaget varen/varerne. Varen skal returneres uanvendt og i uskadet original emballage, med mærker/etiketter m.m. Tilbagebetaling af returneret pakke sker indenfor 30 dage.

Udsalgs, auktions og special kunde producerede varer kan ikke returneres.

Retur via Posten til KAITEN

Returnering skal ske til KAITEN. KAITEN opkræver returfragtafgift på 39 dkk som efterreguleres ved modtagelse af varen. Ved returnering til KAITEN skal du som kunde bestille en returseddel ved at kontakte kundetjenesten på e-post: retur-dk@kaiten.info Returseddel og returfragtseddel sendes med brev til dig.

Returfragtsedlen er forudbetalt, du skal altid anvende denne returfragtseddel. Returnering skal ske i original emballage. De instruktioner der er angivet på retursedlen skal altid følges. 

KAITEN erstatter aldrig fragt eller porto omkostninger. Du som afsender af varer til KAITEN står du for eventuelle transportskader.

Er betaling for varen foretaget med bank-/kreditkort eller KAITEN faktura server, tilbageføres pengene til kundens oplyste konto. Såfremt betaling er sket via efterkrav eller bankoverførsel tilbagebetales pengene til den konto som kunden har oplyst. For at tilbagebetaling skal ske så enkelt som muligt skal bankkonto hvortil beløbet ønskes tilbageført være påført retursedlen. Tilbagebetaling vil ske indenfor 30 dage.

Specialvarer/produktioner f.eks. broderi kan ikke returneres, med mindre de er påviselige fejlbehæftet, og vil i så fald altid erstattes med et lignende produkt, med mindre andet er aftalt.

KAITEN indløser IKKE returneret varer der er sendt på efterkrav.

Returnering af order der er helt eller delvis betalt med gavekort

Har du betalt hele eller dele af en ordre med et eller flere gavekor, får du ved returnering modsvarende beløb tilbagebetalt som gavekort. Bankoverførelse/kontanter udbetales kun for den del af ordre de er betalt med.

Reklamation

KAITEN garanterer at hver forsendelse er kontrolleret for eventuelle fejl inden den er sendt til dig. Skulle vare mod forventning være skadet eller fejlagtig, ved din modtagelse, kan du omkostningsfrit returnere varen og modtage en ny. Kunder som ønsker at fejlmelde modtagne varer skal kontakte KAITEN kundetjeneste på:

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandling af din fortrydelse/reklamation

Ved eventuelle tvist henvises altid til Forbrugerklagenævnet. KAITEN Danmark A/S følger altid Forbrugerklagenævnets afgørelse.

www.forbrug.dk

www.KAITEN.info er godkendt af e-mærkefonden for, at sikre dig som kunde den bedste sikkerhed i forbindelse med handel på internet.